Werkt spot-on louter op incompany basis?

In principe wel. De voordelen voor organisaties om gepersonaliseerde trainingen af te nemen en daarmee de cultuur te bewaken staan bij ons hoog in het vaandel. Uiteraard staan we altijd open om ander soortige aanvragen op te pakken.

Een eigen spot-on academy?

Wij helpen organisaties met het opzetten van een gepersonaliseerde academy. Meer weten? Neem contact met ons op...

Levert spot-on louter training?

Spot-on stelt doelen vast samen met jou de organisatie. Wij bieden consultancy, mystery visits, guest journeys en veel meer... Meer weten? Ga het gesprek met ons aan...

Wat zijn jullie tarieven?

Neem contact met ons op voor de actuele tarieven. Voor incompany trainingen en zeker in bulk of als partner gelden andere tarieven.

Hoe kan ik partner worden bij spot-on?

Wil je een training aanbieden welke ons speelveld ruimer maakt? Spreekt de B.I.G. methode je aan? Wil je onderdeel zijn van the excellence lab? Dat kan. We gaan graag met je een traject in om te zien of we bij elkaatr passen.

Ik heb een klacht.

Heel vervelend wanneer er iets niet goed is gelopen bij ons of een derde partij. Heb je een klacht? Klik dan hier voor de klachten procedure...

Klachtenprocedure

 

Stap 1: Indienen van de klacht

  • Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend via e-mail (info@spot-oncompany.nl) of per post naar ons kantooradres.

  • Geef in je klacht duidelijk aan wat de aard van de klacht is, welke training het betreft, en eventuele relevante details zoals datum en locatie.

Stap 2: Ontvangstbevestiging

  • Binnen vijf werkdagen na ontvangst van je klacht, ontvang je een bevestiging van ontvangst. Hierin wordt aangegeven dat we je klacht in behandeling hebben genomen en wat de verdere stappen zijn.

Stap 3: Onderzoek

  • De klacht wordt zorgvuldig onderzocht door een onafhankelijk persoon binnen ons bureau, die niet direct betrokken is bij de inhoud van de klacht.

  • Dit onderzoek kan tot 14 werkdagen duren, afhankelijk van de complexiteit van de klacht.

Stap 4: Reactie en Oplossing

  • Na het onderzoek ontvang je een schriftelijke reactie met onze bevindingen en mogelijke oplossingen. Indien nodig, zal er een voorstel worden gedaan om het probleem op te lossen.

  • Wij streven ernaar om binnen 30 werkdagen een definitieve oplossing te bieden.

Stap 5: Follow-up

  • Na de geboden oplossing vragen we je om feedback te geven over de afhandeling van je klacht.

  • Indien je het niet eens bent met de geboden oplossing, heb je de mogelijkheid om in beroep te gaan. Dit kun je schriftelijk doen binnen 14 dagen na ontvangst van onze reactie.

Contactgegevens Mocht je vragen hebben over de klachtenprocedure, neem dan gerust contact met ons op via info@spot-oncompany.nl of bel ons op 06-41187454.

privacy policy

Privacyverklaring – Spot-On Training Company

Spot-On Training Company hecht veel waarde aan de bescherming van jouw persoonsgegevens. In deze privacyverklaring informeren wij je over hoe wij omgaan met persoonsgegevens van klanten, deelnemers en cursisten.

  1. Wie zijn wij?

Spot-On Training Company
KvK-nummer: [jouw KvK-nummer]
Vestigingsadres: [jouw adres]
E-mail: [jouw e-mailadres]
Telefoon: [jouw telefoonnummer]

Wij zijn verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze verklaring.

  1. Welke persoonsgegevens verwerken wij?

Wij verwerken persoonsgegevens van:

  • Klanten (bedrijven of organisaties die onze trainingen inkopen)
  • Deelnemers en cursisten aan onze trainingen, workshops en opleidingen

Wij kunnen onder andere de volgende gegevens verwerken:

  • Voor- en achternaam
  • Bedrijfsnaam en functie
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Adresgegevens
  • Geboortedatum (indien nodig voor certificering)
  • Inhoudelijke feedback of toetsresultaten
  • Voorkeuren en leerdoelen
  • Factuur- en betalingsgegevens
  1. Waarom verwerken wij deze gegevens?

Wij verwerken persoonsgegevens voor de volgende doeleinden:

  • Het organiseren en uitvoeren van trainingen en opleidingen
  • Het registreren van deelname en resultaten
  • Het opmaken van certificaten of deelnamebewijzen
  • Communicatie over inhoud, planning en evaluatie van trainingen
  • Facturatie en financiële administratie
  • Verbetering van onze dienstverlening
  1. Op basis van welke grondslagen verwerken wij gegevens?

Wij verwerken persoonsgegevens uitsluitend:

  • Om uitvoering te geven aan een overeenkomst
  • Op basis van wettelijke verplichtingen (bijvoorbeeld fiscale bewaarplicht)
  • Met toestemming van de betrokkene
  • Op basis van een gerechtvaardigd belang, zoals kwaliteitsbewaking of klantrelatiebeheer
  1. Hoe lang bewaren wij jouw gegevens?

Wij bewaren persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk is voor de doeleinden waarvoor ze zijn verzameld. Financiële gegevens bewaren we 7 jaar in verband met de wettelijke verplichting. Overige gegevens worden doorgaans binnen 2 jaar na de training verwijderd, tenzij er een doorlopende relatie is.

  1. Delen wij gegevens met derden?

Wij delen persoonsgegevens alleen met derden als dit nodig is voor de uitvoering van onze diensten of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Denk hierbij aan:

  • Freelance trainers (die onder onze verantwoordelijkheid werken)
  • Certificerende instanties
  • Boekhoud- of administratiekantoor

Met derden die namens ons persoonsgegevens verwerken, sluiten wij een verwerkersovereenkomst.

  1. Jouw rechten

Je hebt het recht om:

  • Inzage te krijgen in jouw persoonsgegevens
  • Je gegevens te laten corrigeren of verwijderen
  • Beperking van de verwerking aan te vragen
  • Bezwaar te maken tegen verwerking
  • Gegevens over te dragen (dataportabiliteit)
  • Een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens

Wil je gebruikmaken van één van deze rechten? Neem dan contact met ons op via de gegevens bovenaan deze verklaring.

  1. Beveiliging

Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen om je gegevens te beveiligen tegen verlies, misbruik en onbevoegde toegang.

  1. Wijzigingen

Deze privacyverklaring kan van tijd tot tijd worden gewijzigd. De meest recente versie is altijd beschikbaar op onze website.

Algemene voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN – SPOT-ON TRAINING COMPANY

Artikel 1 – Definities

In deze algemene voorwaarden wordt verstaan onder:

  • Opdrachtnemer: Spot-On Training Company, ingeschreven bij de KvK, uitvoerder van trainingen, coaching en consultancy.
  • Opdrachtgever: De natuurlijke of rechtspersoon die een opdracht verstrekt aan de opdrachtnemer.
  • Deelnemer: De persoon die feitelijk deelneemt aan de training, workshop of coaching.
  • Overeenkomst: De schriftelijke afspraak tussen opdrachtgever en opdrachtnemer m.b.t. levering van diensten.

Artikel 2 – Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, offertes, opdrachten en overeenkomsten tussen opdrachtnemer en opdrachtgever, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.

Artikel 3 – Totstandkoming van de overeenkomst

Een overeenkomst komt tot stand nadat de opdrachtgever schriftelijk of per e-mail akkoord is gegaan met een offerte of opdrachtbevestiging.

Artikel 4 – Annulering en wijziging

4.1 Bij annulering door de opdrachtgever gelden de volgende annuleringskosten:

  • Tot 30 dagen voor aanvang: kosteloos
  • 30 t/m 15 dagen voor aanvang: 50% van het totaalbedrag
  • Binnen 14 dagen voor aanvang: 100% van het totaalbedrag

4.2 In geval van ziekte of overmacht aan de zijde van de opdrachtnemer wordt de training kosteloos verplaatst naar een nieuwe datum in overleg.

Artikel 5 – Tarieven en betaling

5.1 Tarieven zijn exclusief btw, tenzij anders vermeld.
5.2 Betaling dient te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum.
5.3 Bij niet tijdige betaling behoudt opdrachtnemer zich het recht voor rente en incassokosten in rekening te brengen.

Artikel 6 – Intellectueel eigendom

6.1 Alle door opdrachtnemer verstrekte materialen, methodieken en werkvormen zijn auteursrechtelijk beschermd en blijven eigendom van Spot-On Training Company.
6.2 Zonder schriftelijke toestemming mogen deze niet worden vermenigvuldigd of openbaar gemaakt.

Artikel 7 – Vertrouwelijkheid

Partijen zijn verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die zij in het kader van de overeenkomst van elkaar of uit andere bron hebben verkregen.

Artikel 8 – Aansprakelijkheid

8.1 Opdrachtnemer is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat is uitgegaan van door opdrachtgever verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.
8.2 De aansprakelijkheid van opdrachtnemer is beperkt tot het bedrag dat voor de opdracht in rekening is gebracht.

Artikel 9 – Klachten

Klachten dienen schriftelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na afloop van de training te worden gemeld. Opdrachtnemer zal zich inspannen de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Artikel 10 – Toepasselijk recht en geschillen

Op alle rechtsverhoudingen tussen opdrachtnemer en opdrachtgever is Nederlands recht van toepassing. Geschillen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in de regio waar Spot-On Training Company is gevestigd.